Popularni postovi

Problemi kod neplodnosti muškarca

Muška neplodnost:"Želim da pobijedim neplodnost,posebno što znam imam šansu.Ljekari su mi rekli da su mi spermiji 45% pokretni,znači to mi ne bi trebalo zadavati mnogo problema iako mi može smetati u mojoj namjeri.Ipak se još nešto dogodilo  nedavno sam morao operisati jedan kanal koji vodi iz testisa, kako bi bio širi i prohodniji.

Sve sam probao i ništa.Jednom prilikom sam razgovarao sa jednom gospodjom koja se malo razumije u neplodnost muškarca i priznao sam joj da radim u fabrici gdje se proizvode boje,odmah mi je rekla da to može biti ključni problem i predložila mi neki čaj i tinkturu da pijem 20 dana.
Kaže ovo će ti ubrzati pokretljivost spermija i otvoriti će ti kanale za kretanje spermija i da ne idem na posao jedno vrijeme,u onu fabriku.Uzeo sam godišnji odmor i proveo ga sa svojom mladom.

Zamislite moja supruga je zatrudnila,iako nisam vjerovao da ću uspjeti ,pokušavao sam ja  i ranije sve i svašta.Hvala Bogu pa je rješenje stiglo dok sam još mlad i imam volju.",ovo je bila istinita priča jednog mladog čovjeka čija se želja napokon ispunila.


tag:spermiji, ubrzati pokretljivost spermija,ljekari

No comments:

Post a Comment